Bezorgen

Wij verzenden met PostNL

  • Op maandag, woensdag en vrijdag worden de pakketten verstuurd
  • Bestel je voor 12:00 op een verzend dag dan gaat de bestelling gelijk mee

PostNL Standaardlevering

Bedrag

Verzendkosten

Vanaf € 0,- tot € 50,-

€ 6,95

Vanaf € 50.;

GRATIS

PostNL Afhaallocatie (ophalen)

Bedrag

Verzendkosten

Vanaf € 0,- tot € 50,-

€ 6,95

Vanaf € 50.-

GRATIS

Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?

Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelling ID bij de hand te houden.

Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Je kunt helaas niet aangeven op welke dag je bestelling bezorgd moet worden. Je kunt er in de meeste gevallen wel voor kiezen om je pakketje naar een PostNL afhaalpunt te laten versturen. Dit is meestal bij een postkantoor of supermarkt in de buurt. Nadat het hier is bezorgd, heb je 7 dagen de tijd om het af te halen. Zo kun je in ieder geval zelf bepalen wanneer je het afhaalt en dus ontvangt. Let wel op: je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen bij het gekozen afhaalpunt. Wordt deze tijd overschreven dan stuurt het afhaalpunt je pakketje retour naar ons.

Wie bezorgd mijn bestelling?
Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van je bestelling.

PostNL – Binnen Nederland & naar het buitenland
Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door PostNL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

PostNL Pakjegemak – Binnen Nederland
Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Je product wordt afgeleverd bij het afhaalpunt dat jij opgeeft tijdens het bestelproces. Zo kun je het product rustig ophalen wanneer het jou uitkomt. Let wel op: je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Wordt deze tijd overschreven, dan stuurt het afhaalpunt je pakketje retour naar ons.

Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?
Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:

    • Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
    • Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

    1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina’s waar je het traceernummer kunt invullen:
    1. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
    2. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Je kunt op de pakbon kijken of de aantallen kloppen met de inhoud van je bestelling.

  • Als dit overeenkomt, dan staat op de pakbon een 0 achter het niet geleverde artikel. Deze wordt dan later geleverd.
  • Als dit niet overeenkomt, dan staat op de pakbon minimaal een 1 achter het niet geleverde artikel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om de pakbon en je bestellingID bij de hand te houden.

Retourneren

Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik een product retourneer?

Indien je alle producten van je bestelling retour stuurt, krijg je de door jou betaalde verzendkosten van de heenzending ook terug. De kosten om de producten retour te sturen zijn echter voor eigen rekening. Betreft het een garantie of een defect product kijk dan hieronder verder.

Wat is het herroepingsrecht?

Herroepingsrecht

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen navontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.

Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de zegeling na de levering is verbroken.

Heb je de producten of tools toch gebruikt? We laten je er niet mee zitten!

Voor het beoordelen van de genoemde artikelen is het niet nodig om de verpakking te openen en/of het product te gebruiken. Na opening en/of gebruik van deze producten kan het zo zijn dat deze niet meer in verkoopbare staat zijn, waardoor de waardevermindering kan oplopen tot 100%. Neem voor de zekerheid eerst contact op met onze klantenservice.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Onze contact gegevens zijn: Leeghwaterstraat 2 8265ZJ Kampen

Telefoonnummer: 06-15578643

Email: info@kynokampen.nl

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Hoe retourneer ik een product?

Wanneer je graag een product wilt retourneren binnen het herroepingsrecht, willen wij je vragen contact op te nemen met KynoKampen. Graag de pakbon toevoegen aan de verzenddoos. Zo weten wij dat de retourzending van jouw is én kunnen wij de retourzending zo spoedig mogelijk afhandelen. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Heb je een gratis product bij jouw te retourneren product(en) ontvangen? Vergeet deze dan niet bij de retourzending te voegen. Heb je een voordeelset aangekocht? Dan kan enkel de gehele set geretourneerd worden wanneer je het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen. Losse producten uit een voordeelset worden niet retour geaccepteerd.

Om te zorgen dat jouw pakket zonder schade aankomt, vragen wij de producten goed in te pakken en daarna met de bijbehorende stukken te verzenden naar:

Kynokampen

T.a.v. Retour

8265ZJ Kampen

KynoKampen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij KynoKampen aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen.

Ook adviseren wij het bewijs van afgifte met de track & trace van de vervoerder te bewaren, zo kunnen wij samen altijd achterhalen waar je pakketje zich bevindt.

De retourzending wordt doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen bericht gehad dat je retourzending is ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een kapot of defect product ontvangen. Wat nu?

In dit geval willen we je vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice. We zullen de verzendkosten dan voor onze rekening nemen. Schrijf op de bijgeleverde pakbon je klacht, en stuur deze samen met het defecte product terug. We zullen deze vervolgens controleren.

Op het moment dat we een vervangend product gaan opsturen, ontvang je een verzendbevestiging. Vanaf dat moment zou je het nieuwe product binnen de standaard levertijd (zie tabel hieronder) moeten ontvangen. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend e-mail hebt ontvangen.

Nederland

3 werkdag

Als het product niet op voorraad is en de levertermijn langer gaat duren, dan word je daarover geïnformeerd door onze Klantenservice.

Scroll naar boven